Travellink lanserer lojalitetsprogram

Travellink lanserer lojalitetsprogram

Travellink lanserte i fjor et medlemsprogram som umiddelbart ble en suksess. Nå utvides programmet med muligheten til å opptjene poeng på fly, hotell og fly+hotellbestillinger.

Kundene får i tillegg til bonus i form av oppsparte poeng, tilgang til eksklusive tilbud og kan enkelt se sine kjøpte reiser på medlemssiden samt lagre informasjon om seg selv og sine medreisende..

”Endelig har en etterspurt tjeneste blitt en realitet. Lojalitetsprogrammet er nok et steg i retningen mot et mer personlig utvalg. Fremover vil våre medlemmer kunne spesifisere preferanser som avreiseby, favorittdestinasjoner etc. som fører til at vi kan tilpasse vårt tilbud for å imøtekomme kundenes behov” sier Elisabeth Lindberg, Salgs- og Markedssjef Privatreiser.

Kunder som ennå ikke har blitt medlemmer hos Travellink kan også registrere seg via Facebook Connect. Det innebærer at all nødvendig informasjon hentes automatisk og man behøver ikke et nytt brukernavn eller passord. 

Travellink er Nordens ledende internettreisebyrå med virksomhet i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Travellink har tre forretningsområder: privatreiser, forretningsreiser og konferanse & event. Brukerne kan velge mellom 560 flyselskaper, 165 000 hoteller og 5000 utleiesteder for bil i 80 land. Travellink inngår i Odigeo.  I 2011 hadde Travellink 830 000 reisende, og omsetningen var på SEK 2,7 milliarder. Travellink selger også privatreiser under varemerket Opodo på det norske og polske markedet.

Leave a Reply

Your email address will not be published.